Deklaracja Dostępności
Deklaracja Dostępności
Gmina Dominowo zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej: www.dominowo.pl
Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem:
- Zdjęcia i grafiki nie posiadają prawidłowych opisów alternatywnych lub nie posiadają ich wcale.
- Niektóre treści audio lub wideo nie posiadają alternatywy np. w postaci audiodeskrypcji.
- Niektóre treści tekstowe nie są dostępne cyfrowo.
- Na stronie występują załączniki, które nie posiadają prawidłowego opisu kontekstowego.
- Linki występujące na stronie nie posiadają prawidłowego opisu kontekstowego lub nie posiadają go wcale.
- Na stronie występuje wiele takich samych linków z różnym kontekstem.
Nadmierne koszty:
- Brak informacji o nadmiernych kosztach.
Treści nieobjęte przepisami:
- Brak informacji o treściach nieobjętych przepisami.
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządzono na podstawie badania przeprowadzonego przez podmiot zewnętrzny: IDcom Group Sp. z o.o.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Andrzej Wnuk — mejlowo gok@dominowo.pl lub telefonicznie +48 665 500 581.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, jednak nie dłużej niż do 2 miesięcy od zgłoszenia.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę możesz złożyć listownie lub mailem do: Andrzej Wnuk pod adresem gok@dominowo.pl lub w siedzibie jednostki: Centralna 7, 63-012 Dominowo.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl .
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Dostosowanie budynku:
Budynek jest dostosowany dla osób z niepełnosprawnościami, w budynku znajduje się toaleta dla niepełnosprawnych.
Dostosowanie wejść do budynków:
Wejście posiada podjazd dla wózków.
Dostosowanie korytarzy:
Korytarze są wystarczająco szerokie.
Dostosowanie schodów:
Schody posiadają poręcze, nie są oznakowane kontrastowanymi taśmami.
Dostosowanie wind:
W budynku nie ma wind.
Dostępność pochylni:
W budynku nie ma pochylni.
Dostępność platform:
W budynku nie ma platform.
Dostępność tyflomap:
W budynku nie ma tyflomap.
Dostosowanie parkingów:
Parking posiada wydzielone miejsce dla osób z niepełnosprawnościami.
Prawo wstępu z psem asystującym:
Pozwalamy na wstęp z psem asystującym do budynku urzędu.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Wsparcie pracownika przy komunikacji z urzędnikami.
Dostępność tłumacza języka migowego:
Tłumacz migowy nie jest dostępny.
Dostępność informacji głosowych:
Brak informacji głosowych.
Dostępność pętli indukcyjnych:
Brak pętli indukcyjnych.