Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym i art.18 ust.1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. informuję, że w dniu
25 listopada 2024 roku o godz. 18:30 w sali Gminnego Ośrodka Kultury i Biblioteki Publicznej w Dominowie odbędzie się VII sesja Rady Gminy Dominowo kadencji 2024 - 2029.
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
2. Przyjęcie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z ostatniej sesji:
a) Protokół nr 6 z dnia 23 wrzesnia 2024 roku,
4. Informacje Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
5. Sprawozdanie Wójta o jego pracach w okresie międzysesyjnym, zwłaszcza związanych z wykonywaniem uchwał Rady.
6. Rozpatrzenie projektów uchwał:
a) Projekt uchwały w sprawie zawarcia porozumienia międzygminnego z Gminą Środa Wielkopolska w zakresie lokalnego transportu zbiorowego,
b) Projekt uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłat za zagospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki tej opłaty,
c) Projekt uchwały w sprawie zasad korzystania z gminnych obiektów użyteczności publicznej,
d) Projekt uchwały w sprawie zasad udzielania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków, realizowane w ramach środków z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków,
e) Projekt uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działania Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Dominowie,
f) Projekt uchwały w sprawie ustanowienia służebności przesyłu na nieruchomości będącej własnością Gminy Dominowo,
g) Projekt uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych w roku 2025,
h) Projekt uchwały w sprawie obniżenia średniej ceny skupu żyta dla celów podatku rolnego,
i) Projekt uchwały w sprawie wysokości stawek podatku od nieruchomości,
j) Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie utworzenia Żłobka DOMINIONKI i nadania statutu,
k) Projekt uchwały w sprawie przyjęcia „Rocznego Programu współpracy Gminy Dominowo z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2025”.
7. Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach.
8. Interpelacje i zapytania radnych.
9. Wolne głosy i wnioski.
10. Zakończenie posiedzenia.
Przewodniczący Rady
Gminy Dominowo
(-) Marek Gierałka