Informacja o VII Sesji Rady Gminy Dominowo kadencji 2024 - 2029.

 

 

 

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym i art.18 ust.1 ustawy o  dostępie  do  informacji  publicznej  z  dnia 6 września 2001 r. informuję, że w dniu

25 listopada 2024 roku o godz. 18:30 w sali Gminnego Ośrodka Kultury i Biblioteki Publicznej w Dominowie odbędzie się VII sesja  Rady Gminy Dominowo kadencji 2024 - 2029.

 

         Porządek obrad:

1.      Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.

2.      Przyjęcie porządku obrad.

3.      Przyjęcie protokołu z ostatniej sesji:

a)      Protokół nr 6 z dnia 23 wrzesnia 2024 roku,

4.      Informacje Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.

5.      Sprawozdanie Wójta o jego pracach w okresie międzysesyjnym, zwłaszcza związanych z wykonywaniem uchwał Rady.

6.      Rozpatrzenie projektów uchwał:

a)       Projekt uchwały w sprawie zawarcia porozumienia międzygminnego z Gminą Środa Wielkopolska w zakresie lokalnego transportu zbiorowego,

b)      Projekt uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłat za zagospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki tej opłaty,

c)       Projekt uchwały w sprawie zasad korzystania z gminnych obiektów użyteczności publicznej,

d)     Projekt uchwały w sprawie zasad udzielania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków, realizowane w ramach środków z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków,

e)      Projekt uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działania Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Dominowie,

f)       Projekt uchwały w sprawie ustanowienia służebności przesyłu na nieruchomości będącej własnością Gminy Dominowo,

g)      Projekt uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych w roku 2025,

h)      Projekt uchwały w sprawie obniżenia średniej ceny skupu żyta dla celów podatku rolnego,

i)        Projekt uchwały w sprawie wysokości stawek podatku od nieruchomości,

j)        Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie utworzenia Żłobka DOMINIONKI i nadania statutu,

k)      Projekt uchwały w sprawie przyjęcia „Rocznego Programu współpracy Gminy Dominowo z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2025”.

7.      Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach.

8.      Interpelacje i zapytania radnych.

9.      Wolne głosy i wnioski.

10.  Zakończenie posiedzenia.

                                                                                          Przewodniczący Rady                                                                           

                                                                                              Gminy Dominowo

                                                                                             (-) Marek Gierałka

 

 

Zobacz również: