Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym i art.18 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. informuję, że w dniu 17 marca 2025 roku o godz. 18:30 w sali Gminnego Ośrodka Kultury i Biblioteki Publicznej w Dominowie odbędzie się XI sesja Rady Gminy Dominowo kadencji 2024 - 2029.
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
2. Przyjęcie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z ostatniej sesji:
a) Protokół nr 9 z dnia 16 grudnia 2024 roku,
4. Informacje Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
5. Sprawozdanie Wójta o jego pracach w okresie międzysesyjnym, zwłaszcza związanych z wykonywaniem uchwał Rady.
6. Rozpatrzenie projektów uchwał:
a) Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wniesienie wkładu pieniężnego na pokrycie udziałów w podwyższonym kapitale zakładu jednoosobowej spółki Gminy Dominowo – Zakład Usług Komunalnych w Dominowie Sp. z o.o.,
b) Projekt uchwały w sprawie ustanowienia służebności przesyłu na nieruchomości będącej własnością Gminy Dominowo,
c) Projekt uchwały w sprawie wyrażenia woli działań zmierzających do zamiany nieruchomości w miejscowości Karolewo,
d) Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych na terenie Gminy Dominowo, warunków i zasad korzystania z nich oraz ustalenia stawki opłaty za korzystanie z tych przystanków,
e) Projekt uchwały w sprawie „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Dominowo w 2025 roku”,
f) Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia bezpłatnej komunikacji publicznej, której organizatorem jest Gmina Dominowo.
7. Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach.
8. Interpelacje i zapytania radnych.
9. Wolne głosy i wnioski.
10. Zakończenie posiedzenia.
Przewodniczący Rady
Gminy Dominowo
(-) Marek Gierałka