Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym i art.18 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. informuję, że w dniu 24 listopada 2025 roku o godz. 18:30 w sali Gminnego Ośrodka Kultury i Biblioteki Publicznej w Dominowie odbędzie się XVII sesja Rady Gminy Dominowo.
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
2. Odczytanie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z ostatniej sesji:
a) Protokół nr 16 z dnia 29 września 2025 roku.
4. Informacje Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
5. Sprawozdanie Wójta o jego pracach w okresie międzysesyjnym, zwłaszcza związanych z wykonywaniem uchwał Rady.
6. Rozpatrzenie projektów uchwał:
a) Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Dominowo na rok 2025,
b) Projekt uchwały w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dominowo na lata 2025/2036,
c) Projekt uchwały w sprawie pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
d) Projekt uchwały w sprawie przyjęcia „Rocznego Programu współpracy Gminy Dominowo z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2026”,
e) Projekt uchwały w sprawie wysokości stawek podatku od nieruchomości,
f) Projekt uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych w roku 2026,
g) Projekt uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Wspierania Rodziny na lata 2026-2028 w Gminie Dominowo.
h) Projekt uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność sołtysa sołectwa Sabaszczewo.
7. Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach.
8. Interpelacje i zapytania radnych.
9. Wolne głosy i wnioski.
10. Zakończenie posiedzenia.
Przewodniczący Rady
Gminy Dominowo
(-) Marek Gierałka


