Wójt Gminy Dominowo
ogłasza nabór na stanowisko ds. budownictwa i dróg
w Urzędzie Gminy Dominowo.
Kandydat na ww. stanowisko musi spełniać następujące wymagania:
I.Wymagania niezbędne:
1) posiadać obywatelstwo polskie,
2) posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, oraz korzystać z pełnych praw publicznych,
3) niekaralność (brak prawomocnego wyroku sądu za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów, za przestępstwo skarbowe, a także za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego),
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie średnie techniczne lub wyższe.
II.Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość regulacji prawnych w zakresie zajmowanego stanowiska w szczególności:
1) ustawy o drogach publicznych,
2) ustawy o planowaniu zagospodarowania przestrzennego,
3) ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego,
4) bardzo dobra znajomość obsługi komputera, programów w pakiecie Office
prawo jazdy kat. B oraz dysponowanie własnym pojazdem samochodowym z możliwością wykorzystywania dla celów służbowych
5) umiejętność organizowania pracy, sumienność, samodzielność i zaangażowanie, kreatywność, asertywność, punktualność i dokładność,
6) umiejętność analitycznego myślenia,
7) odporność na stres,
8) umiejętność współpracy w zespole i działania pod presją czasu,
9) inne niezbędne do pracy na zajmowanym stanowisku.
III.Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) curriculum vitae (ze zdjęciem),
2) list motywacyjny,
3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy),
5) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,
6) oświadczenie o zdolności do czynności prawnych,
7) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
8) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
9) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym do zatrudnienia na ww. stanowisku.
Kserokopie składanych dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu kontaktowego i adresu e-mail.
IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku.
- Prowadzenie postepowań administracyjnych w sprawach ustalenia warunków zabudowy i zagospodarowania terenu oraz lokalizacji inwestycji celu publicznego.
- Wydawanie zaświadczeń oraz udzielanie informacji o przeznaczeniu terenów.
- Prowadzenie postępowań oraz współpraca z urbanistą podczas opracowywania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego.
- Prowadzenie objazdów i kontroli okresowej stanu dróg i drogowych obiektów inżynieryjnych oraz terminu i zajęcia pasa drogowego.
- Prowadzenie całości spraw związanych z remontem dróg, obiektów budowlanych wykorzystywanych na potrzeby zarządzania drogami gminnymi, utrzymania pasa drogowego i oznakowaniem drogowym.
- Naliczanie opłat za zajęcie pasa drogowego wydawanie decyzji i windykacja należności za ww. opłaty.
- Nadzór nad zimowym utrzymaniem dróg.
- Wydawanie decyzji lokalizacyjnej na infrastrukturę umieszczaną w drogach oraz uzgadnianie lokalizacji wjazdu na działkę.
- Wydawanie warunków technicznych na wykonanie przyłączy kanalizacji deszczowej do sieci będących w administrowaniu gminy.
- Weryfikacja projektów czasowej i stałej organizacji ruch.
- Prowadzenie spraw związanych z numeracją porządkową nieruchomości w uzgodnieniu z pracownikiem ds. podatków..
- Prowadzenie spraw związanych z Ewidencją i Ochroną Zabytków.
- Udział w pracach komisji przetargowej realizującej zadania objęte ustawą prawo zamówień publicznych.
- Prowadzenie spraw zmierzających do komunalizacji gruntów.
- Przygotowanie projektów uchwał związanych z realizacją zadań na danym stanowisku.
- Zastępstwo pracownika na stanowisku ds. rolnictwa i ochrony środowiska w zakresie podstawowym.
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych.
V. Informacje dodatkowe.
1) Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,
2) Umowa o prace na czas określony do 6 miesięcy (z obowiązkiem odbycia szkolenia w zakresie służby przygotowawczej pracowników samorządowych w przypadku osób podejmujących pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym w samorządzie) i możliwością zawarcia w przyszłości umowy na czas nieokreślony.
3) Praca przy komputerze ponad cztery godziny dziennie, wykonywanie czynności biurowych, tworzenie dokumentów w formie elektronicznej i papierowej, dokonywanie objazdów dróg, przeprowadzanie wizji terenowych, uczestnictwo w okazaniu granic, udział w spotkaniach z wykonawcami robót na terenie prac, udział w szkoleniach poza terenem gminy.
4) Gotowość do podjęcia pracy od 1 września 2021 roku.
Dokumenty należy składać osobiście w Urzędzie Gminy lub przesłać na adres Urząd Gminy Dominowo, ul Centralna 7, 63-012 Dominowo w terminie do dnia 28 czerwca 2021 r. do godz. 10:00.
z dopiskiem na kopercie „Konkurs na stanowisko ds. budownictwa i dróg w Urzędzie Gminy Dominowo”.
Terminem wiążącym jest data wpływu do Urzędu Gminy, a nie data nadania.
VI. Postępowanie konkursowe.
- Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
- O terminie i miejscu postępowania konkursowego uczestnicy zostaną zawiadomieni pisemnie lub telefonicznie.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.dominowo.biuletyn.net), oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy.
- Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 poz. 1781).
Wójt Gminy
(-) Krzysztof Pauter