Informacja o XXX Sesji Rady Gminy Dominowo

Informacja o XXX Sesji Rady Gminy Dominowo

kadencji 2018 - 2023.

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym i art.18 ust.1 ustawy o  dostępie  do  informacji  publicznej  z  dnia 6 września 2001 r. informuję, że w dniu 16 czerwca 2021 roku o godz. 15:00 w sali Gminnego Ośrodka Kultury w Dominowie odbędzie się XXX Sesja  Rady Gminy Dominowo kadencji 2018 -2023.

 

Porządek obrad:

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.

2. Odczytanie i przyjęcie porządku obrad.

3. Przyjęcie protokołu z ostatnich sesji.

4. Przedstawienie Raportu o stanie Gminy Dominowo za 2020 rok i debata nad Raportem.

5. Głosowanie za przyjęciem uchwały w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Dominowo wotum zaufania.

6. Przedstawienie przez Wójta Gminy sprawozdania finansowego oraz z wykonania budżetu Gminy Dominowo za rok 2020 wraz z informacją o stanie mienia komunalnego.

7. Zapoznanie się z treścią uchwały Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu w sprawie wyrażenia opinii o sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Dominowo wraz z informacją o stanie mienia i objaśnieniami Gminy za 2020 rok.

8. Przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Gminy w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Dominowo z tytułu wykonania budżetu Gminy za rok 2020.

9. Zapoznanie się z treścią uchwały Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu w sprawie wyrażenia opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Dominowo w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Dominowo z tytułu wykonania budżetu Gminy za rok 2020.

10. Przedstawienia stanowiska pozostałych Komisji Rady Gminy oceniających wykonanie budżetu za rok 2020.

11. Dyskusja.

12. Głosowanie za przyjęciem uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2020 rok wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Dominowo za 2020 rok.

13. Głosowania za przyjęciem uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Dominowo z tytułu wykonania budżetu za rok 2020.

14. Informacje Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie     międzysesyjnym.

15. Sprawozdanie Wójta o jego pracach w okresie międzysesyjnym, zwłaszcza związanych z wykonywaniem uchwał Rady.

16. Rozpatrzenie pozostałych projektów uchwał lub zajęcie stanowiska.

17. Interpelacje i zapytania radnych.

18. Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach.

19. Wolne wnioski i informacje.

20.  Zamknięcie obrad sesji.

 

 

Jednocześnie informuję, że mieszkańcy mają prawo zgłaszania swoich uwag, wniosków i zapytań do Rady Gminy Dominowo drogą e-mail na adres poczty rada@dominowo.pl do dnia 15 czerwca 2021 roku do godz. 15.00

 

 

Przewodniczący

Rady Gminy Dominowo

Aurela Przewoźniczak

Zobacz również: