Informacja o XXX Sesji Rady Gminy Dominowo
kadencji 2018 - 2023.
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym i art.18 ust.1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. informuję, że w dniu 16 czerwca 2021 roku o godz. 15:00 w sali Gminnego Ośrodka Kultury w Dominowie odbędzie się XXX Sesja Rady Gminy Dominowo kadencji 2018 -2023.
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
2. Odczytanie i przyjęcie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z ostatnich sesji.
4. Przedstawienie Raportu o stanie Gminy Dominowo za 2020 rok i debata nad Raportem.
5. Głosowanie za przyjęciem uchwały w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Dominowo wotum zaufania.
6. Przedstawienie przez Wójta Gminy sprawozdania finansowego oraz z wykonania budżetu Gminy Dominowo za rok 2020 wraz z informacją o stanie mienia komunalnego.
7. Zapoznanie się z treścią uchwały Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu w sprawie wyrażenia opinii o sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Dominowo wraz z informacją o stanie mienia i objaśnieniami Gminy za 2020 rok.
8. Przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Gminy w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Dominowo z tytułu wykonania budżetu Gminy za rok 2020.
9. Zapoznanie się z treścią uchwały Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu w sprawie wyrażenia opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Dominowo w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Dominowo z tytułu wykonania budżetu Gminy za rok 2020.
10. Przedstawienia stanowiska pozostałych Komisji Rady Gminy oceniających wykonanie budżetu za rok 2020.
11. Dyskusja.
12. Głosowanie za przyjęciem uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2020 rok wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Dominowo za 2020 rok.
13. Głosowania za przyjęciem uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Dominowo z tytułu wykonania budżetu za rok 2020.
14. Informacje Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
15. Sprawozdanie Wójta o jego pracach w okresie międzysesyjnym, zwłaszcza związanych z wykonywaniem uchwał Rady.
16. Rozpatrzenie pozostałych projektów uchwał lub zajęcie stanowiska.
17. Interpelacje i zapytania radnych.
18. Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach.
19. Wolne wnioski i informacje.
20. Zamknięcie obrad sesji.
Jednocześnie informuję, że mieszkańcy mają prawo zgłaszania swoich uwag, wniosków i zapytań do Rady Gminy Dominowo drogą e-mail na adres poczty rada@dominowo.pl do dnia 15 czerwca 2021 roku do godz. 15.00
Przewodniczący
Rady Gminy Dominowo
Aurela Przewoźniczak