Nabór na stanowisko ds. budownictwa i dróg w Urzędzie Gminy Dominowo

Wójt Gminy Dominowo

ogłasza nabór na stanowisko ds. budownictwa i dróg

 w Urzędzie Gminy Dominowo.

 

Kandydat na ww. stanowisko musi spełniać następujące wymagania:

I.Wymagania niezbędne:

1) posiadać obywatelstwo polskie,

2) posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, oraz korzystać z pełnych praw publicznych,

3) niekaralność (brak prawomocnego wyroku sądu za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów, za przestępstwo skarbowe, a także za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego),

4) nieposzlakowana opinia,

5) wykształcenie co najmniej średnie.

II.Wymagania dodatkowe:  

1. Znajomość regulacji prawnych w zakresie zajmowanego stanowiska w szczególności:

1)      ustawy o drogach publicznych,

2)      ustawy o planowaniu zagospodarowania przestrzennego,

3)     ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego,

4)      bardzo dobra znajomość obsługi komputera, programów w pakiecie Office
prawo jazdy kat. B oraz dysponowanie własnym pojazdem samochodowym z możliwością wykorzystywania dla celów służbowych

5)      umiejętność organizowania pracy, sumienność, samodzielność i zaangażowanie, kreatywność, asertywność, punktualność i dokładność, 

6)      umiejętność analitycznego myślenia,

7)      odporność na stres,

8)      umiejętność współpracy w zespole i działania pod presją czasu,

9)      inne niezbędne do pracy na zajmowanym stanowisku.

 

III.Wymagane dokumenty i oświadczenia:

1)      curriculum vitae (ze zdjęciem),

2)      list motywacyjny,

3)      kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

4)      kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy),

5)      kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,

6)      oświadczenie o zdolności do czynności prawnych,

7)      oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,

8)      oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

9)      oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym do zatrudnienia na ww. stanowisku.

 

Kserokopie składanych dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata.

 

Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu kontaktowego i adresu e-mail.

 

IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku.

  1. Prowadzenie postepowań administracyjnych w sprawach ustalenia warunków zabudowy i zagospodarowania terenu oraz lokalizacji inwestycji celu publicznego.
  2. Wydawanie zaświadczeń oraz udzielanie informacji o przeznaczeniu terenów.
  3. Prowadzenie postępowań oraz współpraca z urbanistą podczas opracowywania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego.
  4. Prowadzenie objazdów i kontroli okresowej stanu dróg i drogowych obiektów inżynieryjnych oraz terminu i zajęcia pasa drogowego.
  5. Prowadzenie całości spraw związanych z remontem dróg, obiektów budowlanych wykorzystywanych na potrzeby zarządzania drogami gminnymi, utrzymania pasa drogowego i oznakowaniem drogowym.
  6. Naliczanie opłat za zajęcie pasa drogowego wydawanie decyzji i windykacja należności za ww. opłaty.
  7. Nadzór nad zimowym utrzymaniem dróg.
  8. Wydawanie decyzji lokalizacyjnej na infrastrukturę umieszczaną w drogach oraz uzgadnianie lokalizacji wjazdu na działkę.
  9. Wydawanie warunków technicznych na wykonanie przyłączy kanalizacji deszczowej do sieci będących w administrowaniu gminy.
  10. Weryfikacja projektów czasowej i stałej organizacji ruch.
  11. Prowadzenie spraw związanych z numeracją porządkową nieruchomości w uzgodnieniu z pracownikiem ds. podatków..
  12. Prowadzenie spraw związanych z Ewidencją i Ochroną Zabytków.
  13. Udział w pracach komisji przetargowej realizującej zadania objęte ustawą prawo zamówień publicznych.
  14. Prowadzenie spraw zmierzających do komunalizacji gruntów.
  15. Przygotowanie projektów uchwał związanych z realizacją zadań na danym stanowisku.
  16. Zastępstwo pracownika na stanowisku ds. rolnictwa i ochrony środowiska w zakresie podstawowym.
  17. Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych.

 

V. Informacje dodatkowe.

1) Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,

2) Umowa o prace na czas określony do 6 miesięcy (z obowiązkiem odbycia szkolenia w zakresie służby przygotowawczej pracowników samorządowych w przypadku osób podejmujących pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym w samorządzie) i możliwością zawarcia w przyszłości umowy na czas nieokreślony.

3) Praca przy komputerze ponad cztery godziny dziennie, wykonywanie czynności biurowych, tworzenie dokumentów w formie elektronicznej i papierowej, dokonywanie objazdów dróg, przeprowadzanie wizji terenowych, uczestnictwo w okazaniu granic, udział w spotkaniach z wykonawcami robót na terenie prac, udział w szkoleniach poza terenem gminy.

4) Gotowość do podjęcia pracy od 1 września 2021 roku.

Dokumenty należy składać osobiście w Urzędzie Gminy lub przesłać na adres Urząd Gminy Dominowo, ul Centralna 7, 63-012 Dominowo w terminie do dnia 19 lipca 2021 r. do godz. 10:00.

z dopiskiem na kopercie „Konkurs na stanowisko ds. budownictwa i dróg w Urzędzie Gminy Dominowo”.

Terminem wiążącym jest data wpływu do Urzędu Gminy, a nie data nadania.

VI. Postępowanie konkursowe.

  1. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
  2. O terminie i miejscu postępowania konkursowego uczestnicy zostaną zawiadomieni pisemnie lub telefonicznie.
  3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.dominowo.biuletyn.net), oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy.
  4. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 poz. 1781).

 

                                                                                                      Wójt Gminy

                                                                                                (-) Krzysztof Pauter

Zobacz również: