Wójt Gminy Dominowo zatrudni pracownika na stanowisko księgowa w Urzędzie Gminy Dominowo ul. Centralna 7, 63-012 Dominowo.
Kandydat na ww. stanowisko musi spełniać następujące wymagania:
I.Wymagania niezbędne:
1) posiadać obywatelstwo polskie,
2) posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, oraz korzystać z pełnych praw publicznych,
3) niekaralność (brak prawomocnego wyroku sądu za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów, za przestępstwo skarbowe, a także za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego),
4) spełnienie jednego z poniższych warunków:
a) ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiadanie praktyki w księgowości,
b) ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i posiadanie co najmniej 2-letniej praktyki w księgowości.
II.Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość regulacji prawnych w zakresie zajmowanego stanowiska w szczególności:
a) ustawy o samorządzie gminnym,
b) ustawy o rachunkowości,
c) ustawy o finansach publicznych,
2. Umiejętność szybkiego podejmowania decyzji, samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność, obowiązkowość, odporność na stres, umiejętność analitycznego myślenia, kreatywność i systematyczność.
3. Mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku w księgowości i rachunkowości w jednostkach sektora finansów publicznych.
4. Mile widziana znajomość programów finansowo – księgowych, bankowych.
III.Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) curriculum vitae (ze zdjęciem),
2) list motywacyjny,
3) kwestionariusz osobowy,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy),
6) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu kontaktowego i adresu e-mail.
IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku.
- Prowadzenie księgowości budżetowej.
- Kompletowanie dokumentacji dowodów księgowych.
- Bieżące dekretowanie i księgowanie dochodów i wydatków budżetowych.
- Dokonywanie przelewów bankowych za rachunki i faktury zgodnie z terminem ich płatności.
V. Informacje dodatkowe.
1) Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,
Dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy lub przesłać na adres Urzędu Gminy Dominowo, ul Centralna 7, 63-012 Dominowo w terminie do dnia 10 stycznia 2022 r. do godz. 10:00.
z dopiskiem na kopercie „Oferta na stanowisku księgowa w Urzędzie Gminy Dominowo”.
Terminem wiążącym jest data wpływu do Urzędu Gminy, a nie data nadania.
Wybrani kandydaci, którzy spełnią niezbędne wymagania zostaną telefonicznie zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne.
W zakresie niniejszej rekrutacji nie obowiązują przepisy o naborze pracowników samorządowych (stanowisko urzędnicze).
Wójt Gminy
(-) Krzysztof Pauter
