Informacja o XXXX Nadzwyczajnej Sesji Rady Gminy Dominowo
kadencji 2018 - 2023.
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym i art.18 ust.1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. informuję, że w dniu 19 maja 2022 roku o godz. 15:30 w sali Gminnego Ośrodka Kultury w Dominowie odbędzie się XXXX Sesja Rady Gminy Dominowo kadencji 2018 -2023.
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
2. Przyjęcie porządku obrad.
3. Przyjęcie trzech protokołów z ostatnich sesji.
a) Protokół nr 37 z dnia 15 lutego 2022 roku.
b) Protokół nr 38 z dnia 17 marca 2022 roku.
c) Protokół nr 39 z dnia 12 kwietnia 2022 roku.
4. Informacje Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
5. Sprawozdanie Wójta o jego pracach w okresie międzysesyjnym, zwłaszcza związanych z wykonywaniem uchwał Rady.
6. Rozpatrzenie projektów uchwał.
7. Interpelacje i zapytania radnych.
8. Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach.
9. Wolne wnioski i informacje.
10. Zamknięcie obrad sesji.
Jednocześnie informuję, że mieszkańcy mają prawo zgłaszania swoich uwag, wniosków i zapytań do Rady Gminy Dominowo drogą e-mail na adres poczty rada@dominowo.pl do dnia 18 maja 2022 roku do godz. 15:00.
Przewodniczący Rady
Gminy Dominowo
(-) Aurela Przewoźniczak