Informujemy, że od dnia 15.12.2022 r. ruszyła sprzedaż węgla.

Informujemy, że od dnia 15.12.2022 r. ruszyła sprzedaż węgla.

Sprzedaż uzależniona będzie od rodzaju i ilości otrzymanego przez Gminę węgla.

Osoby, które złożyły wniosek o zakup będą informowane telefonicznie lub poprzez sms według kolejności złożonych wniosków.

Procedura zakupu węgla:

  1. Kupujący - osobiście osoba wnioskująca lub inna osoba upoważniona (upoważnienie w załączeniu) zgłasza się w Urzędzie Gminy w celu wystawienia dokumentu sprzedaży i dokonania płatności.

Dostępne metody płatności:

- karta płatnicza (terminal w Urzędzie)

- wpłata gotówkowa w banku lub na poczcie

- przelew bankowy (w tym przypadku wydanie dokumentu uprawniającego do odbioru ze składu nastąpi po wpłynięciu środków na konto Urzędu).

W przypadku gdy dodatek węglowy został przyznany innej osobie z gospodarstwa domowego niż wnioskujący o zakup węgla – należy przedłożyć oświadczenie tej osoby (oświadczenie w załączeniu)

  1. Zakupiony węgiel można odebrać w firmie MAGMAR M. Fesser ul. Sportowa 6 Dominowo  od poniedziałku do soboty w godzinach 8.00 – 16.00.

Cena węgla: 2000 zł za 1 tonę.

Gmina nie zapewnia transportu oraz workowania węgla.

 

Do pobrania

Zobacz również: