Szanowni Mieszkańcy,
W związku z przyznaniem dofinansowania Gminie Dominowo przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu na zadanie likwidacji wyrobów budowlanych zawierających azbest z terenu gminy Dominowo w roku 2023, osoby zainteresowane utylizacją mogą od 06 marca 2023 r. do 30marca 2023 r. złożyć wniosek o sfinansowanie kosztów usuwania azbestu. Wnioski mogą składać właściciele, użytkownicy wieczyści lub zarządcy nieruchomości z Gminy Dominowo, na których znajdują się wyroby zawierające azbest.
Finansowaniu podlegają koszty związane z transportem i unieszkodliwieniem odpadów azbestowych do wyczerpania limitu środków przeznaczonych na ten cel. Finansowanie przedsięwzięcia obejmuje zbieranie, transport oraz unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest.
Finansowanie to pokryje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotowego zadania.
Pomoc finansowa udzielana będzie na pisemny wniosek złożony w Urzędzie Gminy Dominowo, przy ul. Centralnej 7 w Dominowie, na formularzu dostępnym w siedzibie UrzęduGminy Dominowo, na stornie www.dominowo.pl.
Załączniki:
1. Regulamin wykonywania i finansowania zadania
2. Wniosek
3. Załącznik nr 1 do Wniosku
4. Załącznik nr 2 do Wniosku
5. Załącznik nr 3 do Wniosku
6. Załącznik nr 4 do Wniosku