Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym i art.18 ust.1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. informuję, że w dniu 17 maja 2024 roku o godz. 18:30 w sali Gminnego Ośrodka Kultury i Biblioteki Publicznej w Dominowie odbędzie się II sesja Rady Gminy Dominowo kadencji 2024 - 2029.
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
2. Przyjęcie porządku obrad.
3. Przyjęcie trzech protokołów z ostatnich sesji:
a) Protokół nr 60 z dnia 25 marca 2024 roku,
b) Protokół nr 61 z dnia 26 kwietnia 2024 roku,
c) Protokół nr 1 kadencji 2024-2029 z dnia 6 maja 2024 roku.
4. Informacje Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
5. Sprawozdanie Wójta o jego pracach w okresie międzysesyjnym, zwłaszcza związanych z wykonywaniem uchwał Rady.
6. Rozpatrzenie projektów uchwał:
a) Uchwała w sprawie ustalenia wynagrodzenia Wójta Gminy Dominowo,
b) Uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie ustalenia diet oraz zwrotu kosztów podróży służbowych dla radnych,
c) Uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie Statutu Gminy Dominowo,
d) Uchwała w sprawie powołania stałych komisji Rady Gminy.
7. Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach.
8. Interpelacje i zapytania radnych.
9. Wolne głosy i wnioski.
10. Zakończenie posiedzenia.
Przewodniczący Rady
Gminy Dominowo
(-) Marek Gierałka