Informacja o IV Sesja Rady Gminy Dominowo kadencji 2024 - 2029.

 

 

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym i art.18 ust.1 ustawy o  dostępie  do  informacji  publicznej  z  dnia 6 września 2001 r. informuję, że w dniu 17 czerwca 2024 roku o godz. 18:30 w sali Gminnego Ośrodka Kultury i Biblioteki Publicznej w Dominowie odbędzie się IV sesja  Rady Gminy Dominowo kadencji 2024 - 2029.

 

        Porządek obrad:

1.       Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.

2.      Odczytanie i przyjęcie porządku obrad.

3.      Przyjęcie dwóch protokołów z ostatnich sesji:

a)      Protokół nr 2 z dnia 17 maja 2024 roku,

b)      Protokół nr 3 z dnia 24 maja 2024 roku.

4.      Przedstawienie Raportu o stanie Gminy Dominowo za 2023 rok i debata nad Raportem.

5.      Głosowanie za przyjęciem uchwały w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Dominowo wotum zaufania.

6.      Przedstawienie przez Wójta Gminy sprawozdania finansowego oraz z wykonania budżetu Gminy Dominowo za rok 2023 wraz z informacją o stanie mienia komunalnego.

7.      Zapoznanie się z treścią uchwały Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu w sprawie wyrażenia opinii o sprawozdaniu z wykonania budżetu wraz z informacją o stanie mienia i objaśnieniami Gminy za 2023 rok.

8.      Przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Gminy w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Dominowo z tytułu wykonania budżetu Gminy za rok 2023.

9.      Zapoznanie się z treścią Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu w sprawie wyrażenia opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Dominowo w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Dominowo z tytułu wykonania budżetu Gminy za rok 2023.

10.  Przedstawienie stanowiska pozostałych Komisji Rady Gminy oceniających wykonanie budżetu za rok 2023.

11.  Dyskusja.

12.  Głosowanie za przyjęciem uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2023 rok wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Dominowo za 2023 rok.

13.  Głosowania za przyjęciem uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Dominowo z tytułu wykonania budżetu za rok 2023.

14.  Informacje Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie     międzysesyjnym.

15.  Sprawozdanie Wójta o jego pracach w okresie międzysesyjnym, zwłaszcza związanych z wykonywaniem uchwał Rady.

16.  Rozpatrzenie pozostałych projektów uchwał lub zajęcie stanowiska:

17.  Interpelacje i zapytania radnych.

18.  Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach.

19.  Wolne głosy i wnioski.

20.  Zamknięcie obrad sesji.     

 

                                                                                           Przewodniczący Rady                                                                          

                                                                                              Gminy Dominowo

                                                                                             (-) Marek Gierałka

 

 

Zobacz również: