Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym i art.18 ust.1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. informuję, że w dniu 17 czerwca 2024 roku o godz. 18:30 w sali Gminnego Ośrodka Kultury i Biblioteki Publicznej w Dominowie odbędzie się IV sesja Rady Gminy Dominowo kadencji 2024 - 2029.
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
2. Odczytanie i przyjęcie porządku obrad.
3. Przyjęcie dwóch protokołów z ostatnich sesji:
a) Protokół nr 2 z dnia 17 maja 2024 roku,
b) Protokół nr 3 z dnia 24 maja 2024 roku.
4. Przedstawienie Raportu o stanie Gminy Dominowo za 2023 rok i debata nad Raportem.
5. Głosowanie za przyjęciem uchwały w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Dominowo wotum zaufania.
6. Przedstawienie przez Wójta Gminy sprawozdania finansowego oraz z wykonania budżetu Gminy Dominowo za rok 2023 wraz z informacją o stanie mienia komunalnego.
7. Zapoznanie się z treścią uchwały Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu w sprawie wyrażenia opinii o sprawozdaniu z wykonania budżetu wraz z informacją o stanie mienia i objaśnieniami Gminy za 2023 rok.
8. Przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Gminy w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Dominowo z tytułu wykonania budżetu Gminy za rok 2023.
9. Zapoznanie się z treścią Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu w sprawie wyrażenia opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Dominowo w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Dominowo z tytułu wykonania budżetu Gminy za rok 2023.
10. Przedstawienie stanowiska pozostałych Komisji Rady Gminy oceniających wykonanie budżetu za rok 2023.
11. Dyskusja.
12. Głosowanie za przyjęciem uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2023 rok wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Dominowo za 2023 rok.
13. Głosowania za przyjęciem uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Dominowo z tytułu wykonania budżetu za rok 2023.
14. Informacje Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
15. Sprawozdanie Wójta o jego pracach w okresie międzysesyjnym, zwłaszcza związanych z wykonywaniem uchwał Rady.
16. Rozpatrzenie pozostałych projektów uchwał lub zajęcie stanowiska:
17. Interpelacje i zapytania radnych.
18. Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach.
19. Wolne głosy i wnioski.
20. Zamknięcie obrad sesji.
Przewodniczący Rady
Gminy Dominowo
(-) Marek Gierałka