Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym i art.18 ust.1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. informuję, że w dniu
23 września 2024 roku o godz. 18:30 w sali Gminnego Ośrodka Kultury i Biblioteki Publicznej w Dominowie odbędzie się VI sesja Rady Gminy Dominowo kadencji 2024 - 2029.
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
2. Przyjęcie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z ostatniej sesji:
a) Protokół nr 5 z dnia 26 lipca 2024 roku,
4. Informacje Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
5. Sprawozdanie Wójta o jego pracach w okresie międzysesyjnym, zwłaszcza związanych z wykonywaniem uchwał Rady.
6. Rozpatrzenie projektów uchwał:
a) Uchwała w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Dominowo na rok 2024,
b) Uchwała w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dominowo na lata 2024-2036,
c) Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na nieodpłatne nabycie na własność Gminy Dominowo nieruchomości położonej w Zberkach,
d) Uchwała w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Średzkiego na zadanie: „Przebudowa chodnika przy drodze powiatowej nr 3664P w Dominowie”,
e) Uchwała w sprawie określenia szczegółowych zasad, sposobu i trybu udzielania ulg w spłacie należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny, przypadających Gminie Dominowo i jej jednostkom podległym oraz warunki dopuszczalności pomocy publicznej w przypadkach, w których ulga stanowić będzie pomoc publiczną.
7. Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach.
8. Interpelacje i zapytania radnych.
9. Wolne głosy i wnioski.
10. Zakończenie posiedzenia.
Przewodniczący Rady
Gminy Dominowo
(-) Marek Gierałka